Wlepki na zamówienie jako najbardziej naturalna z form reklamy

Wlepki na zamówienie jako najbardziej naturalna z form reklamy

Druk naklejek ostatnimi czasu przechodzi swojego rodzaju renesans. W tym momencie hasło „naklejka” mało komu kojarzy się z tekstem: „dzielny pacjent”, a raczej ze zmodyfikowaniem przedmiotu codziennego użytku, za którą klienci są gotowi zapłacić, nawet jeśli to stanowi reklamę dla danej marki.

Wykorzystanie wlepek w marketingu

Produkcja naklejek z własnym brandem to groszowe koszty, które potrafią wygenerować niemałe zyski, jeśli otrzymają odpowiedni plan dystrybucji. Wiele marek odniosło tak komercyjny sukces, że ich logo tworzy ozdobę samą w sobie. Wtedy oczywiście należy w pierwszej kolejności postawić na stworzenie własnych obrandowanych gadżetów takich jak koszulki, kubki czy artykuły biurowe.

Jak zaprojektować skuteczną naklejkę?

Żeby jednak nie ograniczać się w wąskich ramach, warto pomyśleć o produkcji naklejek, które automatycznie zwiększają spektrum możliwości, a przy okazji stanowią wyraźny symbol przypominający o marce. Strategii dystrybuowania wlepek może być bardzo wiele. Są firmy, które dostarczają je do klienta wraz z zakupionym produktem, a są takie, które zapraszają do ich zakupu w sklepie. Możliwości jest sporo.

Jak zaprojektować skuteczną naklejkę?

Przede wszystkim musi rzucać się w oczy, ale równocześnie być estetyczna. To pozornie łatwe zadanie, ale w praktyce powoduje trudności, ponieważ trzeba wziąć pod uwagę, że musi się odnaleźć dobrze w dosłownie każdej sytuacji. Najbardziej uniwersalnym rozwiązaniem będzie produkowanie naklejek o prostym kształcie, których elementy graficzne będą ułożone centralnie.

Nie należy także przesadzać z wyrazistymi kolorami. Stonowane barwy zdecydowanie łatwiej odnajdą się na okładce zeszytu, obudowie telefonu czy klapie bagażnika niezależnie od koloru tła, na którym są umieszczone.

About: techgeek